Välkomna till minikonferensen 2021!

Den 4 december är det dags för den årliga minikonferensen och i år får vi äntligen ses fysiskt i Stockholm. Vi kommer att vara på Clarion Sign Hotell och vi kommer att få träffa Aron Andersson och höra hans historia och vi hoppas även på att vi får besök av Sveriges Kronprinsessa Victoria. Idag har vi dock ej ännu fått svar från Hovet. Dagen kommer vara fylld med massa roligt och vi ser fram emot att träffa er alla.

Vill du vara med så anmäl dig till kansli@fritidsforbundet.se eller ring/smsa Albin på 073-152 72 63. (Svara senast den 18 november)

I anmälan vill vi meddela om du önskar att dela rum med någon och med vem samt om du har några allergier. Har du ingen att dela rum med? Hör av dig så ska vi se om det finns plats så du kan ta med dig någon.

Allt på konferensen är kostnadsfritt och vi står för resor, mat och boende. Då vi kommer börja redan klockan 9.30 på lördagen så ber vi er att åka upp/komma till hotellet redan på fredagen den 3 december. Vi vill gärna att ni är på plats på hotellet senast kl. 17:30 för gemensam middag under fredagen. Incheckning kan ske mellan kl. 15 – 17:30. Vi kommer även diskutera Fritidsförbundets verksamhet och ta in önskemål in för nästa års verksamhet. Vi hoppas att så många som möjligt vill vara med och delta på konferensen!

Vi beräknar att avsluta konferensen senast 16:00 på lördagen. Ett program för konferensen skickas till dem som anmält sig senast 1 vecka innan konferensen.

Har du frågor kan du kontakta kansli@fritidsforbundet.se.

Vi ser fram emot att träffa er!